petak, 31.08.2007.

24. Happy end

Za kraj vam se opet javljam iz Thessalonikija, iz ureda IAESTE-a.

Jucer smo bili pozvani u kucu jednog od inzenjera koji je slavio svoj imendan, tako da smo imali kakvu takvu oprostajku od dijela ekipice iz ureda. Zavrsilo je tako da ja vozim sefa Evripidisa (koji je bio podosta pod utjecajem alkohola) i Alija u Daihatsu Terriosu nazad u Grevenu, gdje smo, naravno, otisli na pice tako da stizem doma oko 3 ujutro. Stvarno ne znam kako, ali uspjela sam spakirati vecinu stvari (tu su ukljucena i dva seta plahti i jastucnica koje sam donijela ovdje jer mi je receno da ce mi trebati.. NOOOT).

Zadnji dan na poslu, Jarek i ja smo naravno kupili kolace za pocastiti ekipicu, a ja sam kupila dodatnu kolicinu za radnike na mostu i u tunelu.

Zadnje przenje slika, nacrta, glazbe... Zastitne cipele, kazu, mogu zadrzati tako da sam ih uzela sa sobom, samo stvarno ne znam gdje cu ih staviti...

Sve se desilo tako brzo, oprastanje sa svima iz ureda, suza u oku, sjedamo u Olginu novu Hondu Civic i eto me u Thessalonikiju.

Dobro iskustvo u nekom mjestu cine ljudi, a ne mjesto samo po sebi. Ovdje sam upoznala toliko dobrih ljudi, zaljubila se u jezik i u posao. Naucila puno o gradjevini, nesto grckog, dosta o sebi. Upoznala nekolicinu posebnih ljudi sa svih strana svijeta.

Veselim se sto cu vas sve uskoro vidjeti! Puno pozdrava svima, ovo je zadnje javljanje (za ovaj put, naravno) iz Grcke.

She never took the train alone, she hated being on her own,
She always took me by the hand, and say she needs me
She never wanted love to fail, she always hoped that it was real
She’d look me in the eyes and say believe me
But then night becomes the day, and there’s nothing left to say
If there’s nothing left to say, then something’s wrong
Oh, tonight, you killed me with your smile, so beautiful and wild so beautiful
Oh, tonight, you killed me with your smile, so beautiful and wild so beautiful and wild
And as the hands would turn with time, she’d always say hat she was my mine,
She’d turn and lend a smile to say that she’s gone
But in a whisper she’d arrive, and dance into my life
Like a music melody, like a lovers song...
Oh, tonight, you killed me with your smile, so beautiful and wild so beautiful and wild....
(...)

- 20:09 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...

Ovo ljeto, većinu kolovoza provodim u Hrvatskoj, biciklirajući od Rijeke do Dubrovnika.

Grčka, ljeto 2007.

00. Grcka
01. Thessaloniki
02. Thessaloniki slike
03. Grevena
04. Grci su super
05. BB kuca i bunjee jumping
06. Halkidiki
07. Time flies when you're having fun
08. Poststressed concrete! OMG!
09. All work and no play...
10. Malo o radnom mjestu
11. Happy birthday Deary!
12. Potres 5.8
13. Metsovo, Ioannina, Paxi, Antipaxi
14. Grevena, 42°C
15. Zadnji radni dan ovaj tjedan
16. Santorini...
17. Haniin zadnji dan na poslu :(
18. Tell me why I don't like Mondays
19. Xerox girl
20. Happy birthday to me
21. Asprovalta. Istanbul.
22. Zadnji vikend i malo prednaprezanja
23. Oproštajke
24. Happy end

A zašto sve ovo?

Volim putovati onoliko koliko mi to studentske obveze i budžet dopuštaju, i otud naslov "Put je cilj". Ovo je mjesto gdje prvenstveno moji prijatelji, a i svi zainteresirani mogu vidjeti što mi se događa dok sam na putu.

Putovnica

Austrija
Češka
Engleska
Grčka
Italija
Nizozemska
Slovačka
Slovenija
Srbija
Turska

Designed by In Obscuro