srijeda, 29.08.2007.

23. Oproštajke

Lijep pozdrav svima!

Novost: Nakon gotovo dva mjeseca, odlučila sam smanjiti slike koje ubuduće stavljam na web tako da će se sada lakše otvarati.

Zaboravila sam vam napisati o glavnom uzbuđenju prošlog tjedna. U petak sam upoznala šefa svih šefova, the man himself - predsjednik Egnatie Odos.. Woohhoo. Evo ekskluzivne slike sa gradilišta. Došao je u obilazak jer je u nedjelju ja mislim došao premijer malo vidjeti kako se odvijaju radovi. Izbori su blizu, znate kako je.

Nadalje, ne znam kako vam nisam prije pokazala ovo. Jedna od boljih ekipica mi je u uredu zaduženom za jedini tunel naše sekcije. Pogledajte što oni imaju pored svog kontejnera! Pravi mali vrt sa paprikama, rajčicama, a u uredu imaju ogroman grm bosiljka. Morate shvatiti moje oduševljenje, jer tamo žena jednostavno nema. A kako sam lagano počela stavljati oproštajne fotografije mene sa raznim ljudima s kojima "radim", evo jedne sa glavnim čovjekom višenavedenog kontejnera, g. Kapelanisom.

Kao što sam vam rekla, naša sekcija završava tunelom koji izlazi na most kojim počinje druga sekcija, tako sam prošli tjedan vidjela Ljiljanu u inspekciji mosta.


Nominacije su prošle i lagano stanari napuštaju BB kuću. Sad je došao onaj tren kada je kuća postala preprazna pa jednostavno i dečki i cure spavaju u istoj sobi (u našem slučaju stanu). Jučer je bila Steveova zadnja večer, tako da će se Ali večeras preseliti u naš stan da ne bi spavao u praznom stanu.

Kao što rekoh, moram staviti slike prošlog vikenda u Thessalonikiju. Jedan od boljih frapea ikad u Grčkoj. Zašto se te stvari uvijek moraju otkriti u zadnji čas? Ovdje sam nakon finog ručka u jako jeftinoj taverni, naivno misleći da su moji probavni problemi stvar prošlosti. Ali i ja pored lijepe kuće na ulicama Thessalonikija.
Slijedeći dan pohodimo istu tavernu. Ja konzumiram grčku salatu (što se kasnije tog dana, kao i svaka druga hrana za koju sam pomislila da bi ju mogla normalno probaviti, ispostavilo kao loša ideja), a Juan Gabriel je sretan sa svojim souvlakijem. Kostas iz LC Thessaloniki (također na slici) jede meso, ali mislim da nema tako rigorozne stavove prema povrću i ribi kao Gabriel. Evo još jedne slike Juan Gabriela "čokoladnog" Bonille.
Večer završava kišom u pozamašnim količinama. Oprostili smo se od Gabriela... :(

I za kraj, evo jedne stvari koja me tako nasmijala neki dan jer prije nisam primjetila. Iranske papirnate maramice. To uredno stoji na stolu dok jedemo...

Eto, toliko od mene za danas. U četvrtak dobivamo plaću! Woohoo!

- 09:00 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

...

Ovo ljeto, većinu kolovoza provodim u Hrvatskoj, biciklirajući od Rijeke do Dubrovnika.

Grčka, ljeto 2007.

00. Grcka
01. Thessaloniki
02. Thessaloniki slike
03. Grevena
04. Grci su super
05. BB kuca i bunjee jumping
06. Halkidiki
07. Time flies when you're having fun
08. Poststressed concrete! OMG!
09. All work and no play...
10. Malo o radnom mjestu
11. Happy birthday Deary!
12. Potres 5.8
13. Metsovo, Ioannina, Paxi, Antipaxi
14. Grevena, 42°C
15. Zadnji radni dan ovaj tjedan
16. Santorini...
17. Haniin zadnji dan na poslu :(
18. Tell me why I don't like Mondays
19. Xerox girl
20. Happy birthday to me
21. Asprovalta. Istanbul.
22. Zadnji vikend i malo prednaprezanja
23. Oproštajke
24. Happy end

A zašto sve ovo?

Volim putovati onoliko koliko mi to studentske obveze i budžet dopuštaju, i otud naslov "Put je cilj". Ovo je mjesto gdje prvenstveno moji prijatelji, a i svi zainteresirani mogu vidjeti što mi se događa dok sam na putu.

Putovnica

Austrija
Češka
Engleska
Grčka
Italija
Nizozemska
Slovačka
Slovenija
Srbija
Turska

Designed by In Obscuro